.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ساری: عملکرد خوبی از وزارت جهاد کشاورزی نمی بینیم

دکتر علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شمال نیوز در خصوص طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به شرایطی که در مورد کشاورزی بویژه در سطح مازندران و عملکردی که وزارت جهاد کشاورزی تاکنون از خود ارائه داده است، متاسفانه شرایط خوبی را در وصف عملکرد وزارت جهاد کشاورزی نمی بینیم.

به گزارش شمال نیوز ، وی افزود: در بحث سرمازدگی سال گذشته و خشکسالی امسال مجلس شورای اسلامی 2500میلیارد تومان از محل ذخیره ارزی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار داد و مقرر شد کشاورزان و باغداران و کسانی که از محل سیل آسیب دیده اند مورد حمایت واقع شوند.
دکتر یوسف نژاد تصریح کرد: متاسفانه چنین استنباط می شود که کشاورزان از هیچ حمایتی برخوردار نشده اند.
وی اظهار داشت: موضوع خودکفایی تولید گندم که سالهای قبل اتفاق افتاد متاسفانه به مرور زمان از بین رفته و امسال حدود 10میلیون تن واردات گندم خواهیم داشت، که حسب اطلاع 7میلیون تن تاکنون وارد شده است.
نماینده مردم ساری خاطرنشان کرد:نگرانی دیگر ما مباحث کلی مانند یکپارچه سازی اراضی ، آموزش و ترویج خدمات کشاورزی ، رسیدگی به نهاده های کشاورزی و توزیع مناسب بذر و سموم کشاورزی است که این موارد، مورد گلایه کشاورزان استان نیز بوده است که نشان دهنده این مطلب است که وزیر جهاد کشاورزی در عملکرد خود در موضوع کشاورزی توفیق نداشته است بنابراین تعدادی از همکاران ما در مجلس برای بررسی عملکرد وی طرح استیضاح را طرح کرده که در 15 دی ماه ، یکشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بعد از شنیدن دفاعیات وزیر جهاد کشاورزی مجلس اعلام موضع خواهد کرد.
وی در خصوص احتمال رای عدم اعتماد مجلس گفت: باید منتظر دفاعیات وزیر جهاد کشاورزی باشیم اما نمی توانیم از حقوق مردم هم چشم پوشی کنیم ، ولی آنچه محتمل بنظر می رسد رای عدم اعتماد نمایندگان خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.